Logo

لمینت متحرک دندان چیست؟ همه چیز درباره لمینت متحرک دندان دو فک

لمینت دندان

لمینت متحرک دندان برای افرادی است که برای دستیابی به لبخندی زیبا به کمک نیاز دارند. روکش لمینت متحرک دندان یک روش درمانی مناسب در دندانپزشکی زیبایی است. لمینت متحرک دندان، یک روکش نازک است که می‌تواند با پنهان کردن دندان‌های اصلی، لبخندی کاملاً جدید به شما بدهد. این گزینه به شما امکان می‌دهد، نواقصی مانند بدرنگی دندان، فواصل باز بین دندانی یا ترکهای دندان خود را پوشش دهید

با استفاده از لمینت متحرک دندان ، لبخند بی نقص در دسترس همه قرار دارد. در کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی مینوسا ما فرآیند زیبایی لبخند را آسان و مقرون به صرفه کرده‌ایم. ما با هدف خدمات رسانی با هزینه کمتر ، این امکان را برای همه افراد جامعه فراهم کنیم تا با صرف هزینه مناسب و بدون جراحی ، از لبخند زیبای خود لذت ببرند.

هزینه لمینت متحرک دندان

هزینه لمینت متحرک دندان در سال 1402 بستگی به چندین عامل دارد. بر اساس اطلاعاتی که از منابع مختلف جمع‌آوری شده، هزینه لمینت متحرک دندان می‌تواند از نیم میلیون تومان به بالا شروع شود. باید توجه داشت که این قیمت ممکن است بسته به کیفیت محصول، مواد استفاده شده در ساخت آن، و محل خرید، متفاوت باشد.

قبل از خرید لمینت متحرک دندان، بهتر است با چندین فروشگاه یا مرکز دندانپزشکی مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بر اساس بودجه و نیازهای خود بگیرید. همچنین باید توجه داشت که بیمه‌ها معمولاً هزینه لمینت دندان را پوشش نمی‌دهند، زیرا لمینت یک درمان زیبایی است و بیمه‌ها برای درمان‌های زیبایی هیچ هزینه‌ای در نظر نگرفته‌اند. بنابراین، هزینه کامل لمینت متحرک دندان باید توسط خود فرد پرداخت شود.

لمینت متحرک دندان چگونه ساخته می شود؟ روش قالب گیری لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک دندان سرامیکی دارای دو خمیر و دو قالب است که می توانید از آنها برای قالب گیری لمینت موبایل فوری خود با قالب و خمیر دندان استفاده کنید. قالب های لمینت به گونه ای طراحی شده اند که روی دندان های شما قرار می گیرند و ابعاد به اندازه دندان های بزرگسالان طراحی شده است.

توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این آموزش باید فیلم های آموزش قرار دادن کامپوزیت متحرک دندان و نحوه قالب گیری استفاده از کامپوزیت متحرک را بیاموزید. ببینید و سپس تصمیم بگیرید که این کار را انجام دهید و بدون آموزش از لمینت متحرک استفاده نکنید.

در انتها بهتر است لمینت متحرک دندان توسط دندانپزشک بررسی شده و یا با هماهنگی وی انجام شود.

لمینت متحرک چه تفاوتی با لمینت های دائمی دارند؟

بسیاری از مراجعان کلینیک دندانپزشکی مینوسا به ما می گویند که آنها عاشق این واقعیت هستند که می توانند یک لبخند زیبا و منحصر به فرد داشته باشند بدون اینکه:

  • جراحی گران قیمتی انجام دهند
  • درد و ناراحتی طی انجام این روش احساس نمی کنند
  • از سوزن های ترسناک بی حسی در امان هستند

مزایای دیگری که می توانید هنگام استفاده از روکش های لمینت متحرک از آنها برخوردار باشید ، شامل موارد زیر است:

  • طول عمر مناسب
  • روش استفاده از لمینت متحرک دندان بسیار آسان است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را بردارید.
  • به راحتی هر کجا که می روید با خود ببرید.

اگر لبخندی که هنگام نگاه کردن در آینه می بینید، همان لبخندی نیست که می خواهید به نمایش بگذارید، لمینت دندان متحرک می تواند به شما کمک کند تا آن لبخند زیبای و مدنظر خود را داشته باشید. چرا همین الان لبخندی را که برای همیشه از آن لذت ببرید را به دست نمی آورید؟ اگر آماده لبخند زدن با اعتماد به نفس بالا هستید ، دیگر نیازی به منظر ماندن نیست! همین حالا با کلینیک دندانپزشکی مینوسا تماس بگیرید تا از تمام مزایای شگفت انگیز لمینت متحرک دندان بهره مند شوید!

مزایای لمینت متحرک دندان

در مقایسه با لمینت ‌های دائمی که برای همیشه دندان‌های طبیعی شما را تغییر می‌دهند ، لمینت ‌های متحرک ارزان‌تر هستند و راه‌حل‌های موقتی برای دندان‌های تغییر رنگ یافته یا بدشکل ارائه می‌دهند.

از لمینت های موقت تا لمینت های متحرک

لمینت دندان که در واقع توسط یک دندانپزشک در سال 1928 برای کمک به افزایش زیبایی لبخند بازیگران استفاده شد، روکش‌های موقتی بودند. با شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ، دندانپزشکان توانستند روکش را با دندان بیمار مطابقت دهند و روکش را به دندان‌ها بچسبانند. روکش لمینت متحرک در صورت نیاز ظاهری زیبا به دندان ها می دهد و می‌توان آن را در صورت نیاز برداشت. روکش‌های موقت قبل از نصب روکش‌های دائمی استفاده می‌شوند و این روکش‌ها روی دندان چسبانده می‌شوند و فقط توسط دندانپزشک قابل برداشتن هستند.

روکش لمینت متحرک که به عنوان روکش‌های چسبنده نیز شناخته می‌شود و برای فرادی که می‌خواهند لبخندی زیباتر را بدون نیاز به هزینه‌های اضافی تجربه کنند، ایده‌آل است. با پنهان کردن این لکه های ناخوشایند در پشت یک روکش روکش متحرک ، به سرعت به  یک لبخند کامل دست پیدا می کنید در حالی که می توانید آنها را در طول غذا خوردن یا پایان یک روز طولانی دربیاورید.

توجه داشته باشید که دو نوع روکش لمینت متحرک در بازار وجود دارد: لمینت متحرک پیش ساخته و سفارشی

اگرچه فقط یک گزینه واقعاً برای ارائه بهترین لبخند مناسب است. روکش های پیش ساخته متناسب با دندان های موجود یا لبخند شما ساخته نمی شوند و شما باید با هرگونه ناراحتی یا مشکلات گزیدگی کنار بیایید.

از طرف دیگر، لمینت متحرک سفارشی در آزمایشگاه و به صورت اختصاصی برای شما ساخته می شوند. به جای برخی از مجموعه دندان های لکه دار ، روکش های متحرک شما بهترین نسخه از دندان های شما را نشان می دهند و به ایجاد یک لبخند زیبا تر کمک می کند.

قیمت لمینت متحرک

در مقایسه با لمینت دائمی، لمینت متحرک دندان کیفیت و ظاهر طبیعی لمینت ‌های دائمی را بدون هزینه اضافی به شما می‌دهند. به این دلیل که برای هر روکش دائمی، احتمالاً حداقل به سه بار ویزیت نیاز خواهید داشت. یکی برای گرفتن قالب و مشاوره با دندانپزشک ، جلسه دوم برای آماده سازی دندان ها و چسباندن روکش موقت، و در نهایت انجام یک معاینه کلی برای چسباندن دائمی لمینت  به دندان های شما انجام می شود. اگر دندان شما نیاز به بیش از یک روکش لمینت دارد، این می تواند تعداد جلسات را افزایش دهد.

با استفاده از لمینت متحرک ، بیش از دو جلسه مراجعه به دندانپزشک نیاز ندارید. با یک قیمت مقرون به صرفه و روش‌ های مختلف پرداخت که می‌تواند به آسان‌تر شدن پرداخت هزینه لمینت متحرک کمک کند. این روکش در برخی از موارد نسبت به لمینت دائمی مزیت دارند ولی به این نکته نیز توجه کنید که لمینت دائمی دندان ها طول عمر بسیار بالا و یک روش درمانی برای دندان ها است. به طور کلی روکش لمینت متحرک مانند زیورآلات ، کاربرد زینتی دارد و فقط برای زیبایی ظاهری دندان ها استفاده می شود و از آن نمی توان هنگام غذا خوردن استفاده کرد.

روش های مراقبت از لمینت‌های متحرک

به دلیل این که لمینت متحرک را  برای کارهایی مانند غذا خوردن و خواب برداشته می شود، توصیه می شود برای افزایش طول عمر لمینت ‌های متحرک سفارشی، روکش‌ و دندان های خود را بعد از هر وعده غذایی تمیز کنید تا از آسیب ذرات غذا به روکش و دندان‌ ها جلوگیری کنید.

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است

سن مناسب برای استفاده از لمینت متحرک دندان ممکن است متفاوت باشد. برخی منابع نشان می‌دهند که استفاده از لمینت برای افراد کمتر از 20 سال مناسب نیست. برخی دیگر می‌گویند که هرچند سن پایین معمولا محدودیتی برای استفاده لمینت در کودکان نیست، اما بیشتر دندانپزشک‌ها با این روش برای کودکان مخالفت می‌کنند. بهترین سن برای ردیف کردن دندان‌ ها با انجام ارتودنسی سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی می باشد و استفاده از روش ارتودنسی بهترین جایگزین لمینت دندان در سنین پایین است.

لمینت متحرک دندان را چگونه استفاده کنیم

طرز استفاده ی لمینت متحرک دندان سوال رایجی میان استفاده کنندگان از آن است. برای استفاده از لمینت متحرک دندان، ابتدا باید مجموعه مربوط به آن را تهیه کنید. این مجموعه شامل دو عدد قالب مخصوص از جنس پلاستیک فشرده و دو عدد خمیر مخصوص است برای استفاده از لمینت متحرک دندان، ابتدا باید قالب گیری انجام دهید. این کار با استفاده از خمیر قالب گیری انجام می‌شود. برای این کار، ابتدا باید خمیر قالب گیری را نرم کنید و سپس آن را در قالب قرار دهید. سپس قالب را در دهان قرار داده و فشار دهید تا قالب گیری انجام شود پس از اینکه قالب گیری انجام شد، لمینت متحرک را بر روی دندان‌ها قرار دهید. این لمینت می‌تواند ظاهر نامطلوب دندان‌ها را اصلاح کند و به شما لبخندی زیبا ببخشد بعد از هر وعده غذایی، باید لمینت‌ها را با یک مسواک نرم به آرامی تمیز کنید . همچنین، باید توجه داشت که نباید با لمینت متحرک دندان خوابید چون این می‌تواند به دندان شما فشار وارد کند ستفاده از لمینت متحرک دندان نیاز به دقت دارد و باید به نکات مربوط به نگهداری و استفاده از آن توجه کنید. همچنین، قبل از استفاده از لمینت متحرک دندان، بهتر است با دندانپزشک مشورت کنید تا بتوانید بر اساس نیازها و شرایط خاص خود تصمیم گیری کنید

روکش دندان اسنپ اسمایل برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

برای افرادی که به علت سن بالا قادر به درمان های گسترده نیستند و از نظر پزشکی در خطر هستند، مانند بیماران قلبی که ممکن است، کاندیدای بریج یا ایمپلنت نباشند، لمینت متحرک دندان مناسب است.  قبل از تصمیم گیری برای استفاده از لمینت متحرک دندان، بهتر است با دندانپزشک مشورت کنید تا بتوانید بر اساس نیازها و شرایط خاص خود تصمیم گیری کنید.

همین الان وقت معاینه رایگان بگیر!

خدمات مینوسا :

ارسال مشخصات:

6 دیدگاه دربارهٔ «لمینت متحرک دندان چیست؟ همه چیز درباره لمینت متحرک دندان دو فک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رزرو نوبت کافیست اطلاعات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند.
فرم درخواست نوبت دندانپزشکی