Logo

از نو شروع کنید!

ایمپلنت دندان، زندگی دوباره دندان‌ها

قیمت ایمپلنت دندان ارزش پر کردن جای خالی دندان‌ها را دارد و بعد از جراحی ایمپلنت، خندیدن با دهان باز یا مصرف مواد غذایی مختلف، دیگر آرزوی شما نخواهد بود!

با کاشت ایمپلنت دندان، جای خالی دندان از دست رفته‌تان را احساس نخواهید کرد و زیبایی و سلامت را به دهان خود هدیه می‌دهید. ایمپلنت برخلاف دندان مصنوعی، یک درمان مادام العمر و از جنس تیتانیوم است.

+5000

ایمپلنت موفق

+25

سال تجربه

+10

متخصص

از نو شروع کنید!

ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان ارزش پر کردن جای خالی دندان‌ها را دارد و بعد از جراحی ایمپلنت، خندیدن با دهان باز یا مصرف مواد غذایی مختلف، دیگر آرزوی شما نخواهد بود!

با کاشت ایمپلنت دندان، جای خالی دندان از دست رفته‌تان را احساس نخواهید کرد و زیبایی و سلامت را به دهان خود هدیه می‌دهید. ایمپلنت برخلاف دندان مصنوعی، یک درمان مادام العمر و از جنس تیتانیوم است.

+5000

ایمپلنت موفق

+25

سال تجربه

+10

متخصص

چقدر درباره ایمپلنت دندان می‌دانید؟

همه چیز درباره ایمپلنت دندان

ایمپلنت یک نوع پروتز کاشتنی است که با پایه‌ای از جنس تیتانیوم و با طراحی پیچی شکل، در بافت لثه و درون استخوان فک جاگذاری می‌شود. در قسمت بالایی این پایه، روکش ایمپلنت یا دندان مصنوعی قرار می‌گیرد که ظاهر آن تفاوتی با دندان‌های طبیعی ندارد.

شاید هزینه کاشت ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمان‌های دندانپزشکی بیشتر باشد، اما این روش، تنها روش برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته است و دندان‌هایی که به آخر خط رسیده‌اند را به زندگی برمی‌گرداند!

چرا جراحی ایمپلنت دندان ؟

ایمپلنت یعنی جایگزینی دندان‌های پوسیده و خراب با دندان‌های سالم، درخشان و جذاب!

درباره پخش ویدیو فیلم ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

هزینه کاشت دندان بعد از معاینه اولیه و با توجه به شرایط دهان و دندان شما تعیین می‌شود. قبل از کاشت ایمپلنت، دندانپزشک طرح درمان شما را مشخص می‌کند و بر اساس نیاز به ایمپلنت یک یا چند دندان، هزینه هر واحد ایمپلنت تعیین می‌شود.

برای اطلاع از قیمت هر واحد ایمپلنت دندان و تفاوت کیفیت و قیمت ایمپلنت ایرانی با نمونه‌های خارجی، با ما تماس بگیرید. همکاران ما در کلینیک دندان پزشکی مینوسا همه روزه پاسخگوی شما خواهند بود.

هزینه بهترین ایمپلنت دندان چقدر است؟

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با دندانپزشکی مینوسا

در دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا، مجموعه‌ای از بهترین متخصصان تهران گرد هم آمدند تا دندان‌هایی زیبا و سالم را به شما هدیه دهند. مجموعه مینوسا با بیش از 25 سال تجربه و بیش از چندین هزار تجربه موفق ایمپلنت، محیطی کاملا پیشرفته و آرام را برای درمان شما عزیزان فراهم کرده است.

مینوسا؛
بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

با نگاهی به فیلم ایمپلنت دندان قبل و بعد مراجعان ما، نگرانی‌های شما نسبت به تجربه متخصصان و کیفیت و نتیجه نهایی ایمپلنت دندان برطرف می‌شود. علاوه بر این در مجموعه مینوسا پیش از ایمپلنت، سایر نیازهای دهان و دندان شما را رفع می‌کنیم.

چقدر برای ایمپلنت دندان‌ها هزینه کنم؟

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان

قیمت روکش ایمپلنت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جایی که شرایط و ساختار فک در افراد یکسان نیست، دندانپزشک بعد از معاینه اولیه و نسبت به نیاز شما، طرح درمان و هزینه ایمپلنت دندان را مشخص می‌کند.

قیمت ایمپلنت، با تقریب خوبی از سایر روش‌های زیبایی و درمانی از جمله قیمت ونیر کامپوزیت دندان بیشتر است.

هزینه های جانبی ایمپلنت دندان شامل پیوند استخوان برای ایمپلنت، جراحی سینوس لیفت، خارج کردن ریشه دندان یا درمان عفونت‌ می‌شوند.

درمان های جانبی روی نتیجه نهایی ایمپلنت دندان تاثیر  زیادی می‌گذارد. 

مارک ایمپلنت

مارک ایمپلنت روی قیمت آن تاثیر دارد. به عنوان مثال قیمت ایمپلنت های سوئیسی از قیمت ایمپلنت کره ای بیشتر است؛ چرا که کیفیت ایمپلنت‌های سوئیسی بیشتر بوده و نتیجه نهایی آنها نیز رضایت‌بخش‌تر است.

نوع ایمپلنت

با توجه به روش انجام ایمپلنت، هزینه نهایی ایمپلنت متغیر خواهد بود. قیمت ایمپلنت دندان در پروسه‌هایی که پیچیدگی بیشتری دارند، گران‌تر است. مثلا قیمت ایمپلنت دندان جلو نسبت به دندان‌های عقبی متفاوت است.

واحد ایمپلنت

تعداد دندان‌هایی که نیاز به جراحی ایمپلنت دارند، روی قیمت این پروسه درمانی تاثیر می‌گذارد. قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چندین میلیون تومان خواهد بود؛ درحالی‌که ایمپلنت یک دندان ارزان‌تر است.

دندانپزشک

تخصص و مهارت دندانپزشک و متخصصین یک مجموعه می‌تواند روی هزینه‌های درمانی تاثیر بگذارد. البته فراموش نکنید که درمان در مجموعه‌های معتبر، تضمینی بر سلامت و کیفیت کار انجام شده دارد.

هزینه های ایمپلنت دندان

برخی از نمونه کارهای ایمپلنت مینوسا

لبخند های زیبای شما

با عزیزانی که لخند زیبایشان را از مینوسا هدیه گرفته‌اند ملاقات کنید!

برخی از نمونه کارهای ایمپلنت مینوسا

لبخندهای زیبای شما

نظر مشتریان درباره ما

ترانه
ترانه
tarane tarane
بیشتر بخوانید
سلام من کمال تشکر را از این کلینیک دارم و همه چیز در این کلینیک جدید و مدرن هست. من چون مادرم هیچ جا رو قبول نمیکرد براش کار انجام بدن بردم به این کلینیک و کار مادرمو به نحو احسن انجام دادن.من خودم به شخصه از دکترای این مجموعه خیلی راضی ام.
ماهر آشوری
ماهر آشوری
Maher Ashori
بیشتر بخوانید
کلینیک فوق العاده شیک و مجهز، از دکتر مرسلی بسیار ممنونم که زحمت روکش های من رو‌کشید و بسیار راضی هستم اصلا رنگ پریدگی ندارن
زینب حق‌دوست
زینب حق‌دوست
Zeinab Haghdoust
بیشتر بخوانید
بسیار مسئولیت پذیر و متعهد هستند. خیلی راضی هستم از خدمات دهی این کلینیک
نگار طاهری
نگار طاهری
Negar Taheri
بیشتر بخوانید
واقعا دکتر شاه وردی اونجا خوبن ، من ساعت ٢ شب با درد رفتم اونجا انقدر دقیق و با حوصله بررسی کردن ،عالی بودن ،ممنونم ازشون
امیر نعمتی
امیر نعمتی
بیشتر بخوانید
منونم از زحماتتون و به خصوص زحمات دکتر مرسلی
قبل
بعدی

هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهیم

بیمه های طرف قرارداد

با ما در ارتباط باشید

پیچیدگی معیارهای تصمیم درمورد درمان ایمپلنت برای خیلی از افراد گیج کننده است. در صورت نیاز به مشاوره با ما در تماس باشید!

انواع روش‌های ایمپلنت دندان

بعد از کشیدن دندان، روش‌های مختلفی برای ایمپلنت دندان وجود دارد که دندانپزشک با توجه به ساختار فک و صورت و وضعیت سلامت و بافت لثه، بهترین پروسه درمانی را به بیمار پیشنهاد می‌دهد. قیمت ایمپلنت دندان نیز نسبت به روش آن متغیر خواهد بود.

مرحله اول معاینه دندان

نصب فیکسچر

در شروع، دندانپزشک از عدم نیاز به درمان‌های اضافی مانند درمان ریشه دندان یا جراحی پیوند استخوان فک مطمئن می‌شود. سپس با بی حسی موضعی، سوراخ کوچکی داخل استخوان فک ایجاد کرده و پایه ایمپلنت را در آن قرار می‌دهد و بخیه می‌زند.

نصب روکش موقت

مرحله بعدی بعد از جوش خوردن پایه به استخوان فک دنبال می‌شود که معمولا 4 تا 6 ماه بعد است. در این مرحله بخیه باز شده و اباتمنت روی پایه ایمپلنت متصل می‌شود و یک روکش موقت روی آن قرار می‌گیرد تا تاج اصلی آماده شود.

نصب اباتمنت

نصب اباتمنت

آماده شدن تاج دندان مخصوص به شما در لابراتوار، 4 تا 10 روز زمان می‌برد. بعد از آماده شدن، دندانپزشک روکش موقت را برمی‌دارد و تاج اصلی را روی اباتمنت نصب می‌کند. در این مرحله اگر نیاز باشد اصلاحاتی روی تاج انجام خواهد شد.

شرایط ایمپلنت دندان چیست؟

آیا ایمپلنت دندان برای من مناسب است؟!

افرادی که می‌توانند ایمپلنت دندان انجام دهند

دندانپزشک برای بررسی شرایط دهان و دندان شما پیش از ایمپلنت، از تصویربرداری استفاده می‌کند تا شرایط استخوان فک و دندان‌ها را بررسی کند. با داشتن شرایط زیر، طرح درمان شما آغاز خواهد شد:

  • داشتن تراکم استخوان کافی برای جوش خوردن پایه ایملپنت
  • داشتن لثه‌های سالم و بدون بیماری و عفونت
  • عدم استفاده از دخانیات و مصرف سیگار
  • نداشتن عفونت و پوسیدگی‌های جزئی یا ترمیم آنها قبل از شروع

ایمپلنت یکی از بهترین روش‌های درمان برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است؛ با این حال همه افراد امکان استفاده از این روش را ندارند. وجود شرایط زیر این روش درمانی را غیرممکن می‌کند:

  • ضعف سلامتی در دهان و دندان به خصوص بیماری‌های لثه
  • استفاده از برخی داروهای خاص مثل داروهای مربوط به دیابت
  • سن کمتر از 18 سال؛ زیرا رشد استخوان فک همچنان ادامه دارد
  • افرادی که به صورت اعتیادآور سیگار و دخانیات مصرف می‌کنند
  • زنان باردار؛ ایمپلنت در در دوران بارداری انجام نمی‌شود
  • افراد مبتلا به پوکی استخوان شدید یا تحت‌ رادیوتراپی ناحیه فک و صورت
نمیتوانند ایمپلنت انحام دهند

آشنایی با بهترین برند های ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت دندان چیست؟ قیمت ایمپلنت دندان با توجه به کشور سازنده و مارک آن متفاوت است.

ایمپلنت‌های کره‌ای قیمت مناسب‌تری نسبت به برندهای دیگر دارند و همیشه در دسترس هستند؛ با این حال همه‌ی آنها کیفیت یکسان ندارند و باید از ایمپلنت‌های معتبر کره‌ای استفاده کرد. برندهای بایوتم، مگاژن، اوستم و سون مدیکس از بهترین ایمپلنت‌های کره‌ای محسوب می‌شوند.  

محبوب‌ترین ایمپلنت‌ها از نظر کیفیت و عملکرد، ایمپلنت‌های سوئیسی هستند و شرکت‌هایی با تجربه طولانی در زمینه طراحی ایمپلنت، در سوئیس فعالیت می‌کنند. ایمپلنت اشترومن iti، ایمپلنت نئودنت و ایمپلنت SIC، معتبرترین برندهای سوئیسی هستند.

قیمت ایمپلنت نئودنت

ایمپلنت‌های اروپایی کیفیت بالایی دارند و قیمت آنها با توجه به عملکردشان، مناسب است. برند آلمانی بگو و ICX، برند انگلیسی Neoss، برند ایتالیایی سوئدن مارتینا و برند فرانسوی IDI از بهترین برندهای اروپایی هستند که با سابقه چندین ساله خود در تولید ایمپلنت دندانی، محبوبیت زیادی دارند. 

قیمت ایمپلنت اشترومن

شرکت‌های آمریکایی برای ساخت ایمپلنت دندان از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند و همین موضوع درصد موفقیت درمان را با ایمپلنت‌های آمریکایی بالا برده است. ایمپلنت زیمر، ایمپلنت اینترالاک، ایمپلنت BICON و برند Biohorizons، معروف‌ترین مارک‌های آمریکایی ایمپلنت دندانی هستند.

قیمت ایمپلنت اشترومن

مراقبت های بعد از ایمپلنت

بعد از ایمپلنت دندان بهتر است تا چند روز از مصرف مواد غذایی سفت خودداری کنید و برای جویدن، از بخشی از دهان استفاده کنید که ایمپلنت نشده است.

غذا خوردن بعد از ایمپلنت

حداقل تا دو هفته اجازه کشیدن سیگار یا مصرف الکل را ندارید. زیرا باعث تداخل در روند بهبودی محل زخم می‌شوند.

مصرف دخانیات و مشروبات الکلی می‌تواند روی ماندگاری ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد. در نتیجه تا جای ممکن مصرف این مواد را کاهش دهید. 

سیگار بعد از ایمپلنت

مواد غذایی سفت مانند یخ، آب‌نبات‌ و ته‎دیگ را نجوید چراکه می‌توانند تاج مصنوعی را بشکنند. در صورت داشتن عادت دندان‌قروچه کردن، به فکر درمان باشید.

حداقل تا 2 هفته به هیچ وجه مایعات را با نی ننوشید؛ در ضمن تا چند روز بعد از جراحی از نوشیدن چای، قهوه و نوشیدنی‌های خیلی سرد یا خیلی گرم خودداری کنید.

تا 8 ساعت بعد از جراحی ایمپلنت، نباید دهان را با آب بشویید و در 24 ساعت اول، از مسواک و نخ دندان استفاده نکنید. بعد از این مدت، بهداشت دهان و دندان را به صورت منظم دنبال کنید.

مسواک بعد از ایمپلنت

معاینات منظم دندانپزشکی را به ‎منظور اطمینان از سلامت و عملکرد مناسب ایمپلنت‌ دندان فراموش نکنید.

بعد از جراحی ایمپلنت لازم است داروهای تجویز شده را به صورت مرتب مصرف کنید تا عفونتی در لثه‌ها ایجاد نشود. 

راه‌های ارتباطی با مینوسا

ویزیت و مشاوره در مینوسا %100 رایگان است!

سوالات متداول

سوالات رایج درباره ایمپلنت دندان

دندانپزشک با بررسی ساختار فک و سینوس‌ها، ممکن است درمان‌های جانبی مثل جراحی استخوان فک یا سینوس لیفت را انجام دهد. برای اطلاع از نحوه انجام و قیمت سینوس لیفت و جراحی پیوند استخوان فک، با ما تماس بگیرید.

معمولا شرکت‌های بیمه هزینه و قیمت ایمپلنت دندان را پوشش نمی‌دهند. البته برخی از بیمه‌های تکمیلی در شرایط خاصی هزینه این روند درمانی را پوشش می‌دهند که برای اطلاع بیشتر باید با شرکت بیمه تماس بگیرید.

بیشترین درد ایمپلنت دندان مربوط به چند روز بعد از جراحی است. در صورتی که تحت نظر دندانپزشکان ماهر و متخصص ایمپلنت دندان را انجام داده باشید، دردهای مربوط به این روند درمانی تا هفته اول برطرف خواهد شد.

در صورتی که به خوبی از ایمپلنت‌های دندانی مراقبت کنید و به شکل منظم از مسواک و نخ دندان استفاده کنید، ایمپلنت دندان یک راهکار درمانی مادام العمر خواهد بود و حداقل 15 تا 20 سال دوام خواهد داشت.

معمولا ایمپلنت دندان در 3 تا 4 جلسه انجام می شود. اما بعد از نصب پایه ایمپلنت، لازم است دوره نقاهت 3 تا 6 ماهه را طی کنید تا پایه جوش بخورد. در جلسات بعدی کانکتور روی پایه و تاج دندان نصب خواهد شد.

خطرات و عوارض این پروسه درمانی وابستگی زیادی به تجربه و مهارت دندانپزشک و متخصص دارد. متخصصین کم‌تجربه حتی باعث شکستگی استخوان فک یا سوراخ شدن سینوس بیماران می‌شوند. جراحی در مراکز نامعتبر نیز با عفونت‌های دندانی و آسیب به دندان‌های مجاور همراه است. در حالی که تمامی این خطرات در یک محیط پیشرفته با متخصصان مجرب قابل کنترل خواهد بود.

ایمپلنت دندان یک درمان با ماندگاری و استحکام بالاست که از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری کرده و به دندان‌های مجاور، آسیب نمی‌رساند. با این حال طول درمان آن نسبتا طولانی است و نیاز به جراحی دارد. از طرفی برای همه افراد مناسب نیست و هزینه‌های آن نیز نسبتا بالاست.

برای ایمپلنت باید استخوان فک رشد نداشته باشد؛ به همین دلیل بسیاری از متخصصین و دندانپزشکان پیشنهاد می‌کنند تا پیش از 18 سالگی ایمپلنت انجام نشود.

ارسال مشخصات:

برای رزرو نوبت کافیست اطلاعات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند.
فرم درخواست نوبت دندانپزشکی