Logo

سفید کردن دائمی دندان‌ها

بلیجینگ دندان

سفید کردن دائمی دندان روشی است که برای سفید کردن رنگ دندان‌هایی که به دلایل مختلف تغییر رنگ داده و زرد شده‌اند، استفاده می‌شود. بلیچینگ دندان فرایند از بین بردن تغییر رنگ دندان‌ها است که در ساختار دندان (مینا و لایه عاج) ایجاد می‌شود. دندان‌های سالم و سفید برای لبخند زیبا بسیار مهم می‌باشد. نقص ساختاری هنگام رویش دندان‌ها، برخی از آنتی‌بیوتیک‌های استفاده شده در دوران کودکی، تغذیه و مقدار فلوراید مصرفی در کودکی، می‌تواند باعث تغییر رنگ دندان‌ها شود. علاوه بر این افزایش سن، پروتزهای قدیمی، روکش‌ها و پرکردن نیز در از بین رفتن سفیدی دندان‌ها مؤثر است.

بلیچینگ چیست

بلیچینگ در دندانپزشکی در عین از بین بردن لکه‌ها، با تغییر رنگ دندان‌ها را درخشان می‌کند. بلیچینگ در دندانپزشکی یکی از محبوب‌ترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی به دلیل توانایی آن در بهبود ظاهر دندان‌ها است. محصولات سفید کننده دندان معمولاً حاوی یکی از دو ماده فعال دندان هستند:  پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید. این سفید کننده‌ها لکه‌ها را به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند و رنگ را کمتر متمرکز می‌کنند و در نتیجه دندان‌های درخشان‌تری دارند.

لبخند روشن‌تری می‌خواهید؟ هنگامی که صحبت از بلیچینگ در دندانپزشکی به میان می‌آید، شما دو گزینه دارید: بلیچینگ دندان در مطب یا مراقبت در منزل.

هر دو گزینه سفید کننده دندان از مواد سفید کننده مبتنی بر پراکسید استفاده می‌کنند. سیستم‌های خانگی حاوی 3 تا 20 درصد پراکسید (کاربامید یا پراکسید هیدروژن) هستند. سیستم‌های مطبی حاوی 15% تا 43% پراکسید هستند.

به طور کلی، هر چه مدت طولانی تری محلول قوی تری روی دندان‌های خود نگه دارید، دندان‌های شما سفیدتر می‌شوند. با این حال، هر چه درصد پراکسید در محلول سفید کننده بیشتر باشد، باید زمان کوتاه‌تری آن را روی دندان‌ها اعمال کرد. ماندن ژل برای مدت طولانی تری باعث کم آبی دندان و افزایش حساسیت دندان می‌شود.

هر گزینه مزایا و معایبی دارد، اما قبل از اینکه کیت‌های بلیچینگ دندان را در خانه امتحان کنید، حتماً با دندانپزشک خود صحبت کنید. همه نتایج خوبی نخواهند دید. بلیچینگ روکش‌های سرامیکی یا  کامپوزیت دندان رنگ دندان را سفید نمی‌کند.

لبخند زیبا بعد از ایمپلنت دندان

سفید کردن دائمی دندان‌ها چگونه انجام می‌شود؟

سفید کردن دندان‌ها توسط دندانپزشک می‌تواند دندان‌ها را سریع‌تر روشن کند. محلول سفید کننده معمولاً بسیار قوی تر از کیت‌های خانگی است. همچنین، گرما، نور یا ترکیبی از این دو ممکن است برای تسریع و تشدید فرایند سفید شدن استفاده شود.

چشمگیرترین نتایج – دندان‌ها معمولاً سه تا هشت درجه روشن‌تر می‌شوند – معمولاً چندین ویزیت در مطب 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. برخی از دندانپزشکان از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند در یک جلسه 2 ساعته انجام شوند (مثلاً سیستم زوم). هزینه بلیچینگ بسته به نوع بلیچینگ در دندانپزشکی متفاوت است. دو نوع اصلی بلیچینگ عبارت اند از :

روش‌های مختلفی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد. اولین روش بلیچینگ حرفه‌ای (سفید کردن دندان در کلینیک) با کمک دندانپزشک است و روش دیگر بلیچینگ دندان خانگی است که مطابق با توصیه پزشک انجام می‌شود. در طول یک روش در مطب، دندانپزشک شما این توانایی را خواهد داشت که از ژل سفید کننده قوی همراه با نور تخصصی استفاده کند که اجازه می‌دهد بلیچینگ سریع‌تر اتفاق بیفتد. روی دندان‌هایی که دارای اعصاب زنده هستند انجام می‌شود. از ژلی استفاده می‌کند که روی سطح دندان شما اعمال می‌شود. این محصول حاوی نوعی پراکسید هیدروژن است.

روش سفید کردن دائمی دندان در کلینیک

سفید کردن حرفه‌ای با کمک دندانپزشک در کلینیک به شرح زیر انجام می‌شود:

  • در این روش داروی سفیدکننده توسط پزشکی با تجربه بر روی دندان قرار می‌گیرد.
  • برای مدت‌زمان مشخصی نور فرابنفش روی دندان‌ها نگه‌داشته می‌شود.
  • نور فرابنفش دندان‌ها را سفید نمی‌کند. نور فرابنفش فقط ژل سفیدکننده را فعال کرده و واکنش شیمیایی را شروع می‌کند (نور فرابنفش به دندان نفوذ نمی‌کند).
  • بلیچینگ دندان در کلینیک کمتر از 1 ساعت طول می‌کشد و نتایج فوری از خود نشان می‌دهد، ممکن است برای سفیدی مطلوب بیش از یک جلسه لازم باشد.
  • وقتی بلیچینگ دندان تمام شد، نتیجه بلافاصله مشاهده می‌شود.

روش سفید کردن دائمی در منزل

انتخاب‌های زیادی برای بلیچینگ دندان در خانه وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارت‌اند از:

نوارها و ژل‌های سفید کننده دندان. این محصولات سفید کننده دندان بر پایه پراکسید که مستقیماً با یک برس یا نوار نازک روی دندان‌ها اعمال می‌شوند، معمولاً باید یک یا دو بار در روز به مدت 10 تا 14 روز استفاده شوند. نتایج چهار ماه یا بیشتر طول می‌کشد و ممکن است از 10 تا 55 دلار هزینه داشته باشد.

سیستم‌های بلیچینگ دندان مبتنی بر سینی. با استفاده از این گزینه سفید کننده دندان، سینی محافظ دهان با ژل یا خمیر سفید کننده مبتنی بر پراکسید پر می‌شود و به مدت یک تا چند ساعت در روز به مدت چهار هفته روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. می‌توانید سیستم‌های سفیدکننده دندان مبتنی بر سینی را بدون نسخه بخرید یا یکی از آنها را به‌صورت سفارشی توسط دندانپزشک خود نصب کنید. هزینه می‌تواند بین 150 تا 600 دلار باشد.

خمیردندان‌های سفید کننده دندان. از آنجایی که خمیردندان‌ها ساینده اندکی هستند، هر خمیردندان به از بین بردن لکه‌ها از روی دندان‌ها کمک می‌کند. خمیردندان‌های سفیدکننده، با این حال، حاوی مواد شیمیایی یا مواد صیقل دهنده هستند که به پاک کردن لکه‌ها از روی دندان‌ها بدون کمک عامل سفید کننده کمک می‌کنند. خمیردندان‌های سفیدکننده نسبتاً ارزان هستند و دندان‌ها را تقریباً یک درجه روشن می‌کنند. برخی از خمیردندان‌های سفیدکننده حاوی پراکسید هستند، اما به اندازه کافی روی دندان‌ها باقی نمی‌مانند تا مزایای سفید کنندگی داشته باشند.

  • – دندانپزشک قالب‌های پلاستیکی را از دهان بیمار تهیه می‌کند تا به دندان بیمار متصل شود.
  • – بیمار دارو را درون قالب قرار می‌دهد و این قالب را حداقل 6-8 ساعت در روز روی دندان‌ها می‌گذارد. (ترجیحاً در خواب استفاده شود)
  • – این روش درمانی به طور متوسط ​​4-1 هفته طول می‌کشد.
  • – اگرچه هر دو روش مؤثر است، اما انتخاب روش درمانی به درجه رنگ‌آمیزی، سرعت درمان و نظر پزشک بستگی دارد.

آیا فرایند سفید کردن دائمی دندان را می‌توان برای همه استفاده کرد؟

سفید کردن دائمی دندان‌ تقریباً برای همه قابل‌استفاده است. با این حال، شرایطی وجود دارد که ممکن است درمان مؤثر نباشد. دندانپزشک با کنترل و معاینه کامل دهان و دندان تشخیص می‌دهد که دندان‌ها برای این روش مناسب هستند. اگر دندان‌های شما سالم است، سفید کردن دندان راه‌حل خوبی برای لبخند سفید و طبیعی است. بیمارانی که دچار پوسیدگی پیشرفته و بیماری لثه پیشرفته در دهان هستند، باید پس از معالجه از فرایند سفید کردن دندان استفاده کنند. برای افرادی که دوره رشد خود را به پایان نرسانده‌اند، استفاده از سفید کردن دائمی دندان توصیه نمی‌شود. این روش باید با دقت برای زنان باردار و مادران شیرده انجام شود.

آیا می‌توان روکش‌های لمینت و پروتزهای بریج را با فرایند سفید کردن دائمی دندان، سفید کرد؟

تمام روش‌های سفید کردن دائمی دندان بر روی ساختار طبیعی دندان عمل می‌کنند. روکش‌های لمینت، تاج‌ها و پل‌ها یا مواد پرکننده با استفاده از بلیچینگ دندان سفید نمی‌شوند.

آیا سفید کردن دائمی دندان‌ها روش درمانی بی خطری است؟

سفید شدن دندان‌ها اگر تحت نظارت دندانپزشک انجام شود، بسیار مؤثر و بی‌خطر است. دندان‌ها و لثه‌ها به هیچ وجه آسیب نمی‌بینند.

مواردی که باید در سفید کردن دائمی دندان‌ها در نظر گرفته شود

  • – مارک و محتوای داروی مورداستفاده
  • – تحت درمان یک دندانپزشک که تجربه کافی در زمینه بلیچینگ دندان را دارد، قرار بگیرید.
  • – نحوه مصرف دارو و مدت‌زمان درمان
  • – به طور کلی، بلیچینگ دندان کلینیک بیشتر ترجیح داده می‌شود.

چگونه می‌توان به روش درست بلیچینگ دندان را انجام داد؟

محافظت از لثه‌ها

ژل‌های سفیدکننده می‌توانند لثه را تحریک کنند، به همین دلیل نباید با لثه تماس داشته باشند. در سفید کردن دندان‌ خانگی، اگر ژل پس از قراردادن قالب در دهان روی لثه‌ها سرریز شد، باید ژل سرریز شده را با یک پنبه مرطوب تمیز کنید. در بلیچینگ کلینیک، دندانپزشک از یک کف مخصوص برای جداسازی لثه از ژل استفاده می‌کند.

مدت‌زمان استفاده از سفید کردن دندان‌ خانگی

بلیچینگ خانگی، باید در دوره توصیه شده توسط دندانپزشک انجام شود، در غیر این صورت ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. حساسیت به سرما و گرما باید بررسی شود. “حساسیت به سرما و گرما” پس از سفید شدن دندان به‌ندرت مشاهده می‌شود. حساسیت به سرما و گرما طی 1-3 روز کاملاً از بین می‌رود. روند سفید شدن هیچ تغییری روی مینای دندان ایجاد نمی‌کند.

تداوم سفیدی دندان

سفید کردن یک فرایند دائمی است، در افرادی که سیگار، قهوه و چای زیاد مصرف می‌کنند، با گذشت زمان رنگ دندان‌ها تغییر می‌کند. پس از چند سال، سفیدی دندان را می‌توان با یک‌بار درمان بازیابی کرد.

مناسب‌ترین روش برای سفید کردن دائمی دندان چیست؟

اگر فراموش کنید که قالب‌های سفید کردن دندان را هر روز روی دندان‌های خود قرار دهید یا اگر نمی‌خواهید مدت طولانی منتظر نتیجه بمانید، سفید کردن دندان در کلینیک می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای شما باشد. سفید کردن دندان در کلینیک به شما این امکان را می‌دهد که اگر دندان‌های شما از نظر رنگ با یکدیگر متفاوت هستند، رنگ دندان‌ها یکسان‌سازی شود.

آیا سفید شدن دندان ها اثرات جانبی دارد؟

متخصصان بهداشت می‌گویند بلیچینگ دندان یک روش پزشکی است که باید توسط یک دندانپزشک یا متخصص بهداشت دندان انجام شود. یک متخصص دندانپزشکی قبل از استفاده هر گونه بلیچینگ در دندانپزشکی ، دهان شما را بررسی می‌کند. این تضمین می‌کند که هیچ مشکلی وجود ندارد که ممکن است با فرایند سفید کردن بدتر شود. به‌عنوان‌مثال، پرکردگی ناموفق یا ریشه دندان در معرض قرار گرفتن در معرض مواد سفید کننده می‌تواند مشکلات قابل توجهی ایجاد کند.

سفید کردن دندان یک درمان ایمن و مؤثر است که می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و نتایج سریع‌تر و ماندگارتری نسبت به خمیردندان‌های سفید کننده یا کیت‌های سفید کننده دندان‌های داروخانه‌ای داشته باشد.

یک عمل دندانپزشکی با تجربه در بلیچینگ دندان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این درمان زیبایی بهترین راه برای بازیابی لبخند برنده شما است یا خیر.

تعداد بسیار کمی از افرادی که بلیچینگ دندان را انجام داده‌اند ممکن است بعد از سفید شدن دندان احساس حساسیت نسبت به سرما و گرما کنند. حساسیت نسبت سرما و گرما به دلیل سایش اندک و ترک مینای دندان رخ می‌دهد، این حساسیت در مدت‌زمان کوتاهی از بین می‌رود. اگر ساییدگی‌های موجود روی دندان‌ها زیاد باشد، با استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید این حساسیت از بین می‌رود.

سفیدی دندان‌های بلیچینگ دائمی چه مدت عمر می‌کند؟

سفیدی دندان‌هایی که توسط بلیچینگ دائمی انجام شده است، بسیار طولانی‌مدت است اما این زمان به بیمار نیز بستگی دارد. سیگارکشیدن بیش از حد و عادات غذایی بر طول عمر این دوره تأثیر می‌گذارد. برای اینکه دندان‌های شما تاحدامکان سفید باقی بماند، انجام مراقبت‌های دهان و دندان کافی است. چه از سیستم سفید کننده دندان در منزل استفاده کنید و چه بلیچینگ در دندانپزشکی را انتخاب کنید، می‌توانید با مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و شستشوی روزانه به حفظ این نتایج کمک کنید. همچنین از مصرف غذاها و نوشیدنی‌های اسیدی و غنی از تانن مانند:

  • چای سیاه و قهوه
  • شراب سفید و قرمز
  • نوشیدنی‌های ورزشی
  • نوشابه‌های گازدار (نوشابه‌های گازدار تیره و روشن)
  • انواع توت‌ها و سایر غذاهای با رنگ قوی
  • سس (سویا، گوجه‌فرنگی، کاری)

بلیچینگ در دندانپزشکی می‌تواند دندان‌ها را به طور موقت حساس کند یا برای افرادی که قبلاً دندان‌های حساسی دارند ناراحت کننده باشد. در صورت استفاده نادرست، کیت‌های خانگی می‌توانند منجر به سوختگی لثه‌ ها – حتی به طور موقت سفید شده – شوند.

بلیچینگ در دندانپزشکی برای افرادی که دندان‌های زرد دارند بهترین کارایی را دارد و برای افرادی که دندان‌های قهوه‌ای دارند تاثیر کمتری دارد. اگر دندان‌های شما خاکستری یا بنفش است، بلیچینگ در دندانپزشکی احتمالاً اصلاً کارساز نخواهد بود.

برای اینکه مطمئن شوید که سفید کردن دندان ارزش وقت و هزینه شما را دارد، قبل از استفاده از کیت سفید کننده دندان بدون نسخه با دندانپزشک خود صحبت کنید.

پس از سفید کردن دندان‌ باید به چه نکاتی توجه شود

– به طور کلی سفید کردن دندان باعث حساسیت به سرما گرما در هر بیمار می‌شود. این حساسیت موقتی می‌باشد و طی 1-3 روز از بین می‌رود. در روز اول، بیمار می‌تواند از داروی مسکن درد استفاده کند.

– باید از سرما یا گرما شدید در چند روز اول بعد از بلیچینگ دندان خودداری شود. هر بیمار یک رژیم غذایی منحصربه‌فرد دارد که باید بعد از سفید شدن دنبال شود. استفاده از هر نوع غذا یا نوشیدنی که باعث رنگ‌آمیزی دندان می‌شود، ممنوع است. باید به مدت 1 هفته تا 10 روزبه این موارد توجه شود.

– محصولات با رنگ تیره مانند سیگار، چای، قهوه، شکلات، گیلاس، کارامل و رب گوجه‌فرنگی نباید به مدت 1 هفته پس از پایان روند بلیچینگ دندان استفاده شود.

– استفاده از خمیردندان‌های سفیدکننده پس از بلیچینگ نیز اثر سفید شدن را طولانی می‌کند. نکته‌ای که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد این است که از خمیردندان یا پودرهای ساینده دندان استفاده نشود. محصولات ساینده بعد از مدت‌زمان مشخصی باعث رنگ‌آمیزی مجدد و حساسیت دندان می‌شوند.

– اثر سفیدی دندان در بیمارانی که حداقل 2 بار در روز مسواک می‌زنند، به طور منظم به دندانپزشک مراجعه می‌کنند، سیگار نمی‌کشند و چای و قهوه زیادی مصرف نمی‌کنند، به مدت طولانی حفظ می‌شود.

– بلیچینگ دندان می‌تواند در فواصل زمانی معین (هر 2-3 سال) دوباره انجام شود و با بلیچینگ خانگی پشتیبانی شود. بیمارانی که بهداشت دهان دندان را رعایت نمی‌کنند ممکن است سفیدی دندان را زودتر از دست بدهند، در این صورت می‌توان سفید کردن مجدد دندان را انجام داد.

آیا می‌توان تمام دندان‌ها را بلیچینگ کرد؟

تغییر رنگ روی روکش‌ها، کلاهک‌ها، روکش‌ها و پرکننده‌ها معمولاً به خوبی به فرایند سفید شدن پاسخ نمی‌دهد. دندان‌های قهوه‌ای، خاکستری و سیاه ناشی از آسیب یا دارو نیز معمولاً به روش‌های سفید کردن پاسخ نمی‌دهند. مقداری تغییر رنگ در دندان‌ها نشانه یک مشکل شدیدتر است و باید فوراً توسط متخصص بهداشت دندان بررسی شود.

عاج، قسمت سخت و داخلی دندان‌ها، مسئول اصلی رنگ دندان است. با افزایش سن، مینای دندان نازک‌تر می‌شود و عاج ما تیره می‌شود و دندان‌های ما زردتر به نظر می‌رسند. خوشبختانه، تغییر رنگ زرد دندان معمولاً به خوبی به محصولات سفید کننده دندان پاسخ می‌دهد.

اگر به بلیچینگ در دندانپزشکی فکر می‌کنم، ابتدا باید چه کار کنم؟

قبل از بلیچینگ دندان‌های خود، اولین اقدام شما این است که در مورد گزینه‌ها با دندانپزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر یک محصول سفید کننده خانگی را در نظر بگیرید. دندانپزشک شما می‌تواند دندان‌های شما را ارزیابی کند و بهترین درمان را توصیه کند. آنها همچنین می‌توانند شما را در مورد اینکه چند بار باید سفید کنید را مشخص کنند، زیرا نتایج می‌توانند متفاوت باشند و برای به حداکثر رساندن نتایج نیاز به استفاده مجدد دارند. دندانپزشک شما همچنین می‌تواند ارزیابی کند که آیا لکه‌ها را می‌توان با تمیز کردن منظم دندان‌ها که نیازی به کاربردهای شیمیایی روی دندان‌های شما ندارند، از بین برد یا خیر.

چه کسانی باید از بلیچینگ خودداری کنند؟

زنان باردار نباید دندان‌های خود را سفید کنند. سفید کردن دندان یک عمل زیبایی است و باید به بعد از زایمان موکول شود.مزایای بلیچینگ در دندانپزشکی چیست؟

مزایا بلیچینگ در دندانپزشکی

هنگامی که عکس‌های خود را نگاه می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که لبخند شما کمتر از آنچه می‌خواهید روشن است. برخی از غذاها، نوشیدنی‌ها، داروها و حتی جراحات می‌توانند روی رنگ دندان‌های شما تأثیر بگذارند، که ممکن است شما را وادار به استفاده از محصولات سفیدکننده دندان کند. در طول چهار دهه گذشته، این نوع محصولات به روشی مناسب برای روشن کردن لبخند و افزایش اعتماد به نفس تبدیل شده‌اند. گزینه‌های امروزی شامل بسیاری از محصولات خانگی و چندین محصول مؤثرتر است که دندانپزشک شما می‌تواند از آنها استفاده کند.

با این حال، هنگامی که به سفید کردن دندان‌های خود فکر می‌کنید، بهترین کار این است که حقایق را برای تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید. دندانپزشک مراقبت‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند مزایا و معایب سفید کردن دندان را بسنجید تا تعیین کنید آیا این روش ایمن است و نیازهای شما را برآورده می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بارزترین فایده سفید کردن دندان زیبایی است. لبخند روشن‌تر می‌تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد. سفید کردن دندان روشی است که افراد می‌توانند متوجه آن شوند، اما مهم‌تر از همه این است که با زدن آن لبخند زیبا اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد. علاوه بر این، این فرایند راحت و سریع است و بسته به نوع سفید کننده‌ای که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها می‌تواند کم باشد. در نهایت، سایه‌ها و انتخاب‌های زیادی در درمان‌ها وجود دارد و در صورت سفید کردن دندان‌ها، خطر آسیب کمتری برای دندان‌های شما وجود دارد.

1. لبخند روشن‌تر

یکی از مزایای زیبایی زیبایی دندان‌های حرفه‌ای این است که بلافاصله لبخندی درخشان‌تر و جذاب‌تر به شما می‌دهد. یک دندانپزشک یا متخصص بهداشت دندان می‌تواند از شر لکه‌های عمیقی که خمیر دندان‌های سفید کننده تأثیر کمی دارند، خلاص شوند.

2. افزایش عزت نفس

دندان‌های ناخوشایند و تغییر رنگ احتمالاً باعث می‌شود از نشان دادن لبخند خود خجالت بکشید. از آنجایی که لبخند زدن در واقع باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، این می‌تواند عزت نفس شما را به شدت کاهش دهد. بنابراین، برای بازگرداندن لبخند به شما، بلیچینگ دندان‌های حرفه‌ای اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می‌دهد.

3. سلامت دهان و دندان بهتر

هنگامی که یک متخصص لکه‌های دندانی را پاک می‌کند، سلامت و استحکام دندان‌های شما را تقویت می‌کند، که احتمال پوسیدگی و بیماری لثه ناشی از تجمع پلاک را کاهش می‌دهد.

4.سفارشی و حرفه‌ای

سفید کردن دندان برای دهان و نیازهای فردی شما با معاینه دندانپزشک شما و گرفتن اشعه ایکس یا اسکن دیجیتال بسیار سفارشی شده است. شما فقط باید بهترین دندانپزشکی را پیدا کنید که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که بودجه شما برای روش بلیچینگ دندان با کیفیت بالا کافی است.

 

5. شخصی سازی دقیق

بلیچینگ در دندانپزشکی  می‌تواند دندان‌های شما را چندین درجه روشن‌تر کند و متناسب با نیازهای خاص شما طراحی شده است میزان روشنایی دقیقی را به شما می‌دهد. در مناطقی که بیشتر به آن نیاز دارید. از سوی دیگر، درمان‌های داروخانه‌ای یک کار برای همه است.

6. رویه سریع

دندانپزشک یا متخصص بهداشت دندان شما می‌تواند دندان‌های شما را در یک نوبت یک ساعته بلیچینگ کند و از تکرار کیت‌های سفید کننده بدون نسخه پرهیز کند.

7. نتایج طولانی مدت

با پشتوانه یک روال خوب بهداشت دهان و دندان در خانه، نتایج سفید کردن دندان‌های حرفه‌ای ماندگاری طولانی‌مدت دارند، زیرا مواد سفیدکننده موجود در دسترس دندانپزشکان  بهداشت‌کاران دندان، حاوی مواد سفیدکننده قوی‌تری نسبت به آنچه می‌توانید بدون نسخه بخرید، هستند.

8. درمان ایمن‌تر

کیت‌های بلیچینگ دندان که از فروشگاه خریداری می‌شود ممکن است لثه‌های شما را تحریک کرده و حساسیت دندان را افزایش دهد. فرایند سفید کردن دندان‌های حرفه‌ای به دقت توسط متخصصانی نظارت می‌شود که از دهان شما در برابر آسیب محافظت می‌کنند و می‌توانند سطح عامل سفید کننده را تنظیم کنند.

مضرات بلیچینگ دندان‌ها چیست؟

یکی از شایع‌ترین شکایات در مورد سفید کردن دندان‌ها، تحریک و حساسیت لثه است. علاوه بر این، غلظت‌های بالاتر محصولاتی که برای دوره‌های طولانی‌تری باقی می‌مانند، می‌تواند حساسیت را تشدید کند. البته لازم به ذکر است که این موضوع معمولاً موقتی است و پس از چند روز کاهش می‌یابد.

دانستن اینکه فرایند سفید کردن روی برخی از لکه‌ها کار نمی‌کند، همچنین به کنترل انتظارات کمک می‌کند و اطلاع‌رسانی دندانپزشک به شما کمک می‌کند خطرات احتمالی را کنترل کنید. برای به حداقل رساندن عوارض جانبی احتمالی، دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و تحت نظر پزشک متخصص دهان و دندان خود باشید. فقط پس از مشورت با دندانپزشک خود بلیچینگ را برای به حداکثر رساندن نتایج و کاهش خطرات توصیه می‌کند.

بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی مینوسا

کلینیک دندانپزشکی مینوسا از افراد پرسید که می‌خواهند در مورد لبخند خود چه چیزی را بهبود ببخشند. شایع‌ترین پاسخ دندان‌های سفیدتر بود. آیا دندان‌های سفیدتر می‌خواهید؟ یک قرار ملاقات با ما تنظیم کنید.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا لبخند زیبا و سفیدی که می‌خواهید داشته باشید. هدف ما این است که لبخندی سالم به شما ارائه دهیم و تجربه دندانپزشکی شما را تا حد امکان آرامش بخش و راحت کنیم.

ما تضمین می‌کنیم که مطب دندانپزشکی دیگری مانند کلینیک دندانپزشکی مینوسا در منطقه پیدا نخواهید کرد. در بهترین کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی، هدف ما ارائه آرامش‌بخش‌ترین تجربه دندانپزشکی ممکن است. ما همیشه تلاش بیشتری می‌کنیم تا مطمئن شویم قرار ملاقات شما نه تنها قابل تحمل نیست بلکه لذت بخش است. اگر در مورد سفید کردن دندان سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

همین الان وقت معاینه رایگان بگیر!

خدمات مینوسا :

ارسال مشخصات:

6 دیدگاه دربارهٔ «سفید کردن دائمی دندان‌ها»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رزرو نوبت کافیست اطلاعات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند.
فرم درخواست نوبت دندانپزشکی