آیا کاشت ایمپلنت دندان درد دارد

ایا ایمپلنت دندان درد دارد

آیا کاشت دندان درد دارد؟ درد ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟ چگونه می توان درد کاشت دندان را تسکین داد؟ این مسائل یکی از ترس های بزرگی است که توسط برخی از بیماران که به دنبال راه حلی قطعی برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد. بیشتر بیماران آنها برای درمان ایمپلنت دندان کلینیک دندانپزشکی مینوسا را انتخاب می کنند.

در حال حاضر با استفاده از تکنیک های جدید، ایمپلنت دندان نه در حین کاشت دندان و نه بعد از آن درد ایجاد نمی شود. همچنین باید در نظر داشت که ناراحتی یا درد به پیچیدگی مداخله انجام شده ارتباط دارد. میزان درد احساس شده در کاشت یک ایمپلنت دندان با بازسازی کامل و قرار دادن ایمپلنت در سراسر دهان و استفاده از تکنیک های بازسازی استخوان فک یکسان نمی باشد.

ایمپلنت دندان چقدر درد دارد

مداخله ایمپلنتولوژی معمولاً در بیشتر موارد بدون درد می باشد. البته شرایطی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد درد شود. برای تسکین درد پس از کاشت ایمپلنت دندان باید با ایمپلنتولوژیست خود مشورت کنید. او می تواند به شما بگوید که آیا درد شما طبیعی می باشد و در مورد دستورالعمل و داروهای مورد نیاز برای کاهش آن به شما توصیه می کند.

درد بعد از جراحی ، دردی است که ممکن است با از بین رفتن اثر بیهوشی متوجه آن شوید. این درد معمولاً با داروهای مسکن و ضد التهاب کنترل می شود. در کلینیک مینوسا ، پس از اتمام مداخله ، ما یک راهنمای دارویی برای تسکین درد برای شما تجویز می کنیم تا پس از کاشت ایمپلنت دندان خود ناراحتی نداشته باشید.

آیا کاشت ایمپلنت دندان باعث ایجاد درد می شود؟

آیا ایمپلنت دندان درد ایجاد می کند؟ مداخله با ایمپلنت دندان با بی حسی موضعی انجام می شود. اگر از دندانپزشک یا کادر درمان کلینیک دندانپزشکی می ترسید ، ما آرام بخشی آگاهانه را به شما توصیه می کنیم. با این تکنیک شما کاملاً در خواب فرو می روید و دندانپزشک مداخلات مورد نیاز را انجام می دهد. بنابراین شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

آیا مراحل جراحی ایمپلنت درد دارد؟ به طور معمول هنگام کاشت ایمپلنت احساس درد نمی کنید. و ما نسبت به نیاز شما ، دستورالعمل هایی را برای تسکین درد بعد از عمل به شما ارائه می دهیم.

چه شکایاتی پس از کاشت دندان طبیعی می باشد؟

شکایاتی وجود دارد که می تواند در جراحی ایمپلنت دندان طبیعی تلقی می شود:

• التهاب طبیعی است و می تواند حداکثر در 24 تا 72 ساعت ادامه باشد و پس از این مدت التهاب کاهش می یابد.
  • برای کنترل درد و عفونت ، متخصص ایمپلنت کلینیک دندانپشکی مینوسا داروهای مسکن ، ضد التهاب و آنتی بیوتیک برای شما تجویز می کند.
  • برخی از خونریزی ها تا 24 ساعت پس از عمل جراحی بسیار طبیعی می باشد. برای کنترل خونریزی ، با گاز روی لثه فشار دهید تا خونریزی متوقف شود. می توانید گاز را تعویض کنید.

چه مشکلاتی پس از ایمپلنت  طبیعی نمی باشد؟

1. اگر ایمپلنت دندان درد زیادی ایجاد می کند و دارویی که دندانپزشک تجویز کرده بیش از 4 ساعت درد را تسکین نمی دهد. فوراً با متخصص دندانپزشکی خود مشورت کنید زیرا این مشکلات طبیعی نیست و ممکن است عفونت ایجاد شود.
  2. اگر بعد از مداخله ایمپلنت دندان ، درد بسیار شدیدی دارید که به شما اجازه نمی دهد بخوابید یا با دارویی که دندانپزشک به شما داده است آرام شوید. در این صورت شما با یک مشکل بسیار جدی روبرو می باشید که می تواند روند بهبودی شما را نیز دچار مشکل کند.
  3. حرکت ایمپلنت دندان طبیعی نمی باشد.
  4. اگر ناحیه ای از لب یا گونه شما بعد از برطرف شدن بی حسی بیدار نشد. این مشکل را سریعا به پزشک خود اطلاع دهید.
  5. اگر خونریزی بیش از حد دارید و نمی توانید آن را کنترل کنید ، باید فوراً با دندانپزشک خود تماس بگیرید.
  6. اصلا طبیعی نمی باشد اگر هنگام گاز گرفتن با ایمپلنت یا پروتز دچار درد شوید.
  7. لثه اطراف ایمپلنت شما منقبض می شود ، خونریزی می کند یا رنگ زردی دارد.
درمان درد دندان ایمپلنت شده

اگر ایمپلنت دندان آسیب دید چه کاری باید انجام دهیم؟

ایمپلنت دندان نباید آسیب ببینند.  بنابراین ، اگر احساس درد ، تحرک در ایمپلنت ، خونریزی بیش از حد دارید ، باید در اسرع وقت به متخصص ایمپلنت خود مراجعه کنید. ایمپلنت های دندان بسیار مفید هستند زیرا به شما امکان می دهند عملکرد جویدن و زیبایی دندان های خود را بازیابی کنید. این یک درمان با درصد موفقیت بسیار بالا می باشد.

اما در برخی موارد ممکن است عوارضی داشته باشد. عوارض اصلی ایمپلنت دندان ناموفق شامل مواردی مانند عفونت و درد می باشد و ایمپلنت به دلیل عدم استخوان سازی مناسب اطراف آن حرکت می کند. قبل از تشدید این مشکلات باید فوراً به کلینیک دندانپزشکی خود مراجعه کنید.

درد ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

در طول دوره بعد از کاشت دندان ، دندانپزشک برای تسکین درد ایمپلنت دندان برای شما دارو تجویز می کند. طول دوره ای که بعد از عمل درد را احساس می کنید ، معمولاً نسبت به مورد خاص شما تقریباً یک هفته می باشد. اما به طور معمول از روز پنجم به بعد ، شکایت شما نسبت به درد کاهش می یابد.

در طول فرآیند استخوان سازی و یک هفته بعد از بعد از جراحی ، درد باید کاهش یابد. در فرآیند استخوان سازی 4 تا 6 ماهه برای یکپارچه سازی ایمپلنت ها لازم است. اگر در این بازه زمانی احساس درد کنید ممکن است به دلیل رد شدن ، عفونت یا عدم ادغام استخوان و ایمپلنت باشد.

راهنمای بعد از کاشت دندان برای تسکین درد ایمپلنت دندان

در کلینیک دندانپزشکی مینوسا ما یک پروتکل استاندارد برای درمان درد و التهاب بعد از عمل جراحی ایجاد کرده ایم. ما معتقدیم که بهترین دستورالعمل برای تسکین درد ایمپلنت دندان باید توسط دندانپزشک شما نسبت به نوع جراحی ، پیچیدگی آن و میزان دردی که پیش بینی می شود ، توصیه شود.

علاوه بر آنتی بیوتیکی که بعد از جراحی نیاز دارید. ما همچنین محافظ معده را به بیمار توصیه می کنیم. نسبت به پیچیدگی مداخله می توان درد را با داروهای مسکن و ضد التهاب کنترل کرد. درد کاشت دندان معمولاً حدود یک هفته بعد از عمل طول می کشد. به همین دلیل ، برای آرام کردن درد ایمپلنت دندان ، دندانپزشک شما داروهای مسکن و ضد التهاب را تجویز می کند تا روند بهبودی شما مختل نشود.

درد بعد از ایمپلنت دندان

درد ایمپلنت دندان طبیعی می باشد یا شایع می باشد

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، احساس درد در ایمپلنت طبیعی نمی باشد و باید به آن توجه کنید. ایمپلنت نباید بعد از اتمام فرآیند استخوان سازی و همچنین توانبخشی با استفاده از پروتز درد داشته باشد. به همین دلیل است که در صورت احساس درد یا ناراحتی در ایمپلنت دندان ، توصیه می شود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

کاشت ایمپلنت دندان

ابتدا تیم پزشکی ما یک معاینه بالینی و رادیولوژیکی را انجام می دهد تا مشخص شود چه عواملی ممکن است باعث ایجاد مشکل شود ، سپس این مشکل را حل می کند. می توانید به کلینیک دندانپزشکی مینوسا در میرداماد تهران مراجعه کنید.

آیا کاشت دندان می تواند باعث درد شود؟

کاشت دندان با بی حسی موضعی انجام می شود بنابراین نباید دردی احساس شود. اگرچه شما باید تمامی روش های درمانی را به طور جداگانه تجزیه و تحلیل کنید. بعد از جراحی داروهای آنتی بیوتیک و مسکن برای جلوگیری از عفونت یا درد تجویز می شود. زمانی که فرایند استخوان سازی کامل شود ، ایمپلنت دندان با استخوان فک جوش می خورد. اگر هنگام قرار دادن روکش یا پروتز روی ایمپلنت ، متوجه درد شدید شوید ، به این دلیل است که ایمپلنت به طور کامل جوش نخورده است و برداشتن آن ضروری می باشد.

پروتزهای ایمپلنت

به دلیل این که ایمپلنت تقریباً 95 درصد موفقیت آمیز می باشد ، ایمپلنت دندان می تواند جایگزین دندان از دست رفته شود ، زیرا شانس موفقیت زیاد دارد. عملکرد ایمپلنت دندان هم اندازه با دندان طبیعی می باشد. بنابراین از نظر عملکردی و زیبایی نباید با دندان های طبیعی تفاوتی مشاهده کنید.

ترمیم پروتز ایمپلنت  دندان راحت ، ثابت و ایمن می باشد. ایمپلنت دندان نمی پوسد ، اما این بدان معنا نیست که ما مجبور نیستیم از آن محافظت کنیم. برای تمیز کردن پلاک های باکتریایی که در اطراف آن جمع شده و می تواند منجر به عفونت در بافت لثه شود ، باید جرم گیری دوره ای دندان ها را فراموش نکنید.

ایمپلنت دندانی که حرکت می کند

پس از اتمام مداخله ، طبیعی است که در ناحیه جراحی احساس ناراحتی و التهاب خفیف داشته باشید. این مشکلات معمولاً حداکثر ظرف 24 تا 72 رفع می شود. این نوع مشکلات باید در یک هفته کاهش یابد. برای تسکین درد پس از جراحی ایمپلنت دندان ، پزشکان متخصص کلینیک دندانپزشکی مینوسا دارویی را که باید مصرف کنید و دستورالعمل هایی را که باید رعایت کنید ، مشخص می کنند.

در برخی موارد ، در طول فرآیند استخوان سازی ممکن است متوجه شوید که ایمپلنت دندان شما حرکت می کند و آسیب دیده است. حرکت ایمپلنت دندان طبیعی نمی باشد و نشان می دهد که در استخوان سازی ایمپلنت دندان شما مشکلی وجود دارد. اگر این مشکل را دارید ، باید در اسرع وقت به دندانپزشک خود مراجعه کنید زیرا ایمپلنت دندانی که حرکت می کند باید برداشته شود تا احساس درد نداشته باشید.

ایمپلنت دندان

آیا کاشت دندان درد دارد؟

جراحی کاشت دندان به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام می شود و اگر از این روش درمانی ترس دارید ، ممکن است آرامبخشی توصیه شود.

در کلینیک دندانپزشکی مینوسا، ما به بیماران خود که نیاز به درمان های بالینی و یا جراحی دارند و از دندانپزشکی می ترسند خدمات آرام بخشی و بیهوشی عمومی ارائه می دهیم.

باید به این نکته توجه کنید که ایمپلنت دندان آسیبی به شما نمی رساند و پس از انجام جراحی کاشت دندان ، اگر از دستورالعمل دارویی تجویز شده توسط جراح یا ایمپلنتولوژیست خود پیروی کنید ، نیازی به نگرانی و استرس ندارید.

آیا می توانم بعد از جراحی ایمپلنت به روند عادی زندگی خود باز گردم؟

جراحی کاشت ایمپلنت دندان یک روش درمانی نسبتاً ساده می باشد ، بنابراین دوره نقاهت بر روند زندگی شما تاثیر چندانی نمی گذارد. در صورتی که در محیطی بسیار آلوده مشغول به کار هستید ، مجبور به حمل بار سنگین می باشید ، باید مراقبت باشید به محل جراحی آسیب وارد نکنید …

مثل کشیدن دندان ، پس از جراحی ایمپلنت باید از تف و آبکشی دهان به مدت 24 ساعت خودداری کنید ، نباید مسواک بزنید.  تمام مواد غذایی که می خورید باید سرد یا در دمای اتاق باشد. اگر از دستورالعمل های جراح دهان یا ایمپلنتولوژیست خود پیروی کنید ، می توانید به راحتی به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

ایمپلنت دندان ساده ترین ، موثرترین و بهترین محل برای هزینه کردن برای بازگرداندن لبخند زیبای شما می باشد. اگر شما علاقمند به داشتن دندان دائمی هستید ، فقط کافیست با ما تماس بگیرید و از اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. تیم ما تمام سوالات شما را پاسخ می دهد تا به سرعت کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید و لبخند خود را بازیابی کنید. شما می توانید کلینیک ما را در تهران بر اصلی میرداماد بعد از خیابان دکتر مصدق جنوبی (نفت جنوبی) پلاک 258 پیدا کنید.

کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی مینوسا ارائه دهنده تمامی رخدمات مربوط به سلامت و زیبایی دندان و لثه می‌باشد.

6 دیدگاه دربارهٔ «آیا کاشت ایمپلنت دندان درد دارد»