Logo

معرفی بهترین محصولات سفید کننده دندان

معرفی بهترین محصولات سفید کننده دندان

صنعت لوازم آرایشی مملو از سرم ها و ابزارهای فراوانی است که نتایج زیبایی را امیدوار می کند. در حالی که قبل و بعد از تحول همیشه تضمین نشده است، بهترین محصولات سفید کننده دندان می توانند نتایج جدی ارائه دهند خودتان انجام دهید، بدون نیاز به دندانپزشک! اما این بدان معنا نیست که ما با دندانپزشک مشورت نکرده ایم تا به ما در انتخاب موثرترین خمیر دندان های سفید کننده، کیت های نور ال ای دی سفید کننده و موارد دیگر کمک کنند. در این بلاگ کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی مینوسا به معرفی و مقایسه محصولات سفید کننده دندان می‌پردازیم.

در انتخاب سفید کننده‌های دندان به چه نکاتی باید دقت کرد؟

در انتخاب خمیردندان سفیدکننده، «باید در نظر داشته باشید که دانه‌های کوچکی در آن‌ها وجود دارد که دندان‌های شما را جلا می‌دهد، بنابراین ساینده می‌شود. اگر شما خواهان نوشیدنی بزرگ آب لیمو هستید یا تمایل به خوردن غذاهای اسیدی زیاد دارید، این نوع خمیردندان در ترکیب با عادات روزانه شما خیلی سریعتر مینای دندان شما را از بین می برد. دومانیان برای دریافت نتایج بهینه، یک استراتژی ترکیب و تطبیق را توصیه می کند.

خمیردندان‌های سفیدکننده راهی آسان برای کمک به حذف لکه‌های سطحی روی دندان‌های شما هستند. همچنین روش خوبی برای تقویت درمان‌های سفیدکننده قبلی است که ممکن است داشته باشید و بنابراین به شما در حفظ این نتایج کمک می‌کند.» در انتخاب نوارها، قلم‌ها یا کیت نور LED، اندازه و شکل دندان‌های خود را در نظر بگیرید. “با محصولات نیمه سفارشی، یک اندازه همیشه مناسب همه نیست.”

بیشتر بخوانید: کیت سفید کننده دندان چیست؟

تفاوت خمیر دندان، نوار، قلم و لیزر سفید کننده

تفاوت اصلی بین نوارها، خمیردندان ها و قلم ها در قدرت فرمول سفید کننده است. نوارها حاوی بیشترین غلظت مواد فعال هستند و به دنبال آن قلم ها و به دنبال آن خمیر دندان قرار دارند. بهترین نتایج با درمان نور LED در دفتر و به دنبال آن یک کیت نور خانگی به دست می آید. شایان ذکر است که درمان‌های نوری شامل ژل‌های سفیدکننده نیز می‌شوند، اما وقتی با نور (که لکه‌ها را ضعیف می‌کند) همراه شوند، درمان مؤثرتر است.

با استفاده از نوارهای سفیدکننده، نتایج سریع‌تری به دست می‌آورید، زیرا غلظت بیشتری از مواد سفیدکننده وجود دارد و آنها نسبت به خمیردندان شما طولانی‌تر با دندان‌های شما تماس دارند». ایده آل این است که از هر دو درمان به همراه استفاده کنید: نوارهای سفید کننده 3 تا 5 روز متوالی هر دو ماه یکبار و سپس تمیز کردن روزانه با خمیر دندان سفید کننده برای حفظ نتایج.

بهترین محلول سفید کننده دندان

بهترین خمیر دندان سفید کننده: خمیر دندان کرست 3D وایت برلیانس

Crest 3D احتمالا یکی از محبوب ترین خمیردندان های سفید کننده است. دکتر دومانیان می گوید: حاوی فلوراید است و ادعا می کند که به مدت 12 ساعت در برابر لکه ها محافظت می کند. این خمیر دندان محصول مقرون به صرفه است، به راحتی پیدا می شود و می توان روزانه از آن استفاده کرد.

بهترین دستگاه سفید کننده با نور: GLO Brilliant White Smile

Glo بدون اینکه روی دندان ها یا لثه شما ساینده باشد، نتایج سفید کننده سریعی را ارائه می دهد. فناوری پیشرفته این کیت می‌تواند به تقویت نتایج سفیدکننده دریافتی در مطب کمک کند

بهترین چیز بعدی برای درمان در مطب، کیت Glo Brilliant یک ژل را با یک فناوری سبک جفت می کند تا از طریق فناوری گرما با مواد سفید کننده فعال پراکسید هیدروژن و نیترات پتاسیم، دندان ها را درخشان کند.

ژل دندان های سفید کننده GLO Vials را با یک برس کوچک (شامل) روی دندان های بالا و پایین بمالید. دهانی را به مدت هشت دقیقه وارد کنید. دو بار تکرار کنید (هر بار استفاده مجدد از ژل) زیرا هر جلسه سفید کننده شامل سه جلسه هشت دقیقه ای است. در صورت نیاز فرآیند را تکرار کنید.

همین الان وقت معاینه رایگان بگیر!

خدمات مینوسا :

ارسال مشخصات:

6 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین محصولات سفید کننده دندان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رزرو نوبت کافیست اطلاعات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند.
فرم درخواست نوبت دندانپزشکی